مدال نقره پارالمپیک بر گردن فاطمه همتی+ ویدیو نتیجه بازی آث میلان و لاتزیو در سری آ+ ویدیو خلاصه بازی| هیجان‌انگیز و بی‌برنده! حمله هاشمی‌نسب به علی پروین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک مدافع نیوکاسل شاگرد ستاره بارسا می‌شود حسرت تلخ شاهی | حذف تیرانداز مشهدی بخاطر ماشه‌های سبک‌تر تیم مشهد با ورژن حسینی در لیگ برتر نتیجه و ویدئو بازی ساره جوانمردی در فینال تپانچه بادی پارالمپیک پاریس (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | اولین طلای ایران علی پروین: به نکونام فرصت دهید جوانمردی و شاهی در فینال تپانچه ده متر صعود حق شناس به نیمه نهایی تکواندوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ماجرای کلاهبرداری عجیب از اموال علی انصاریان توسط نزدیکانش | ننه علی تهدید به قتل شد + جزئیات استقلال - الغرافه در حضور ۸ هزار تماشاگر! تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و لیورپول در لیگ برتر انگلیس | جنگ بزرگ هلندی‌ها در جزیره درباره دو مدال نقره روز دوم کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پرسپولیس تعطیل شد اخطار لالیگا به بارسلونا درباره اولمو سانچو؛ جدیدترین خرید چلسی
سرخط خبرها

۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری

  • کد خبر: ۲۴۰۵۱۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۸
۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری
به گفته مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال ایران جواد نکونام بابت غیبت در نشست‌های خبری فصل پیش مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام فصل پیش بار‌ها از حضور در نشست‌های خبری خودداری کرد. سرمربی استقلال بی آنکه توجهی به قوانین داشته باشد، در نشست‌های قبل و بعد از بازی‌های لیگ برتر حضور نمی‌یافت که این موضوع دردسر‌های بزرگی برای او ایجاد کرد.

درحالی که شاید همگان تصور می‌کردند سازمان لیگ از کنار این بی تفاوتی عبور کند، این بار، اما چنین نشد و سرمربی استقلال با یک جریمه سنگین مواجه شد.

صبح امروز در خلال برگزاری کارگاه یک روز آموزشی برای مدیران روابط عمومی هیات‌های فوتبال ایران، مسئولان سازمان لیگ در حضور خبرنگاران حاضر در این کارگاه آموزشی اعلام کرد جواد نکونام به دلیل امتناع از حضور در نشست‌های خبری با بالاترین جریمه در میان مربیان فصل پیش مواجه و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده است.


البته باشگاه استقلال هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت این جریمه نخواهد داشت و سرمربی استقلال باید این مبلغ را به حساب کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واریز کند.

گفته می‌شود در فصل جاری جرایم سنگینی برای این گونه تخلفات از سوی کمیته انضباطی سازمان لیگ در نظر گرفته خواهد شد و مسئولان در فدراسیون فوتبال نیز دست سازمان لیگ را برای اعمال این گونه جریمه‌ها کاملا باز گذاشته‌اند تا برگزاری نشست‌های خبری سر و شکل مطلوب‌تری به خود بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->